Zawieszenie to podstawowy element modyfikacji samochodu terenowego mający największy wpływ na jego dzielność w terenie. To właśnie od zawieszenia powinno rozpocząć się modyfikację auta. Modyfikacje zawieszenia potocznie nazywamy Lift’em. Dobrze skonfigurowane zawieszenie nie tylko umożliwia zastosowanie większych kół, ale przede wszystkim zwiększa kontakt koła z podłożem czyniąc auto „bardziej dzielnym w terenie”.
Oferujemy Państwu pełen wachlarz przebudowy zawieszenia samochodu. Począwszy od podstawowej wersji +2”, a skończywszy na najbardziej zaawansowanym zawieszeniu typy LA +10”.
Zakres projektu i wprowadzonych modyfikacji każdorazowo uzgadniany jest z klientem. Z naszej strony narzucamy tylko takie modyfikacje, które są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania zawieszenia i waszego bezpieczeństwa.
Przykładowy zakres prac dla zawieszenia typu LA +6,5” dla JEEP’a Cherokee XJ
- wahacze typu LA na Unibalach wraz z belką wykonane z rur stalowych konstrukcyjnych bezszwowych,
- przygotowanie gniazd pod sprężyny i amortyzatory tył,
- wzmocnienie mostów, piaskowanie, malowanie,
- alternatywnie wymiana mostów seryjnych na mosty z JEEP GC WJ z blokadami,
- amortyzatory i sprężyny +6,5” komplet,
- modyfikacja wałów napędowych,
- modyfikacja układu drążków kierowniczych,
- amortyzator skrętu,
Jeśli jesteś zainteresowany modyfikacją zawieszenia w swoim aucie skontaktuj się z nami wybierzemy optymalny zakres modyfikacji dla Ciebie.
Masz pomysł na swojego JEEP’a my możemy go dla Ciebie zrealizować
KNOIW-HOW
CLINIC
ADVENTURE
PASJA